2011. december 22., csütörtök

Etam szürke, nyomott mintás tunika (M/L) - Jelenlegi ára: 250 Ft


Szürke színű, nyomott mintás
Etam
tunika UK12 (L-es) méretben.
Kerekített nyakrész, hosszított fazon.
Hátul halványan foltos (szerintem egy 60 fokos mosással kijön), illetve gyárilag normál tunika (alul passzéval), de nekem csípőben bő volt - így házilag "karcsúsítottam" : -)
Ollóval pár centi fel lett vágva belőle és elöl megkötős lett. (Nincs beszegve, így csak jelen állapotában hordható. ) Trendi így is (én legalábbis így használtam... : -)), de ezeket vedd figyelembe licitálás előtt!
Puha, rugalmas (95% viszkóz és 5% elasztán) anyagú.
Méretei:
Hossza: 74 cm
Melle: 57 (*2) cm - kb. 70 (*2) cm-ig enged
Válla: 20 cm
Ujja: 34 cm
255 gramm



Jelenlegi ára: 250 Ft

Az aukció vége: 2011-12-21 20:24
. Etam szürke, nyomott mintás tunika (M/L) - Jelenlegi ára: 250 Ft

Fontos